sâmbătă, 6 februarie 2016

așteptarea în loc de orice



aș fi avut totuși nevoie de manualul acela despre cum să aștepți.
așteptarea sub toate timpurile
așteptarea în loc de orice
și așteptarea pe viață
îmi trebuiau instrucțiuni clare
să fie consemnat undeva negru/alb.


ar fi fost bine să știu că există aceste poeme



de exemplu aseară cineva m-a jefuit de mine.
habar nu am cine era
am ajuns foarte târziu acasă
am început să te citesc știind că viața mea depindea de asta


poemele tale s-au aprins în mine ca niște embrioni strălucitori
au început să crească frumos
ca și cum ai fi știut că trebuie să mă salvezi
că va veni o zi când fără aceste cuvinte prin care tu ai respirat ca printr-un tub
aș muri imediat


am ajuns să iubesc peroanele astea pe care ne întâlnim întâmplător.
data viitoare vom avea mai mult timp
trenurile vor întârzia revoltător de mult
va fi o pauză uriașă între plecări
și ne vom iubi fără grabă
ca într-o peliculă alb negru
în care primul sărut e nesfârșit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu