marți, 24 septembrie 2013

efect domino

mi-a trecut seninătatea aceea în care mă bălăcisem câteva săptămâni. dorm cu pumnii strânşi. iarăşi am un efect de domino asupra clipelor care se izbesc una de alta şi răstoarnă 24 de ore. iarăşi am mailul plin de "vezi cine te consideră atractivă". nu-mi pasă cine. lucrurile se desfăşoară în grabă. cad frunze. e singurul moment observabil. un pic de moarte nu strică în timpul grabei noastre. mă gândesc să fac o poză cu aceste căderi, dar mi-e lene. ca atunci când mori de somn şi ţi-e lene să te culci.

aştept să treacă ziua. aştept să treacă odată. mi-e lene să mă culc. mi-e lene să mor. clipele se anulează una pe alta fără să intervin. sunt absolut singură. ştiu că eşti online. habar nu am cine eşti. până la urmă fac o poză cu moartea, aşa ca să nu-mi pară rău. mai fac o poză cu toamna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu