miercuri, 5 iunie 2013

fugă în caz de urgență

m-am trezit într-o zi cu o grupă sanguină ratată. donator universal cu anularea sentinţei la viaţă.
îmi găsisem un rost căutând un mod în care aş putea să mor de tot. dar se găsea mereu cineva gata să aplice metodele de resuscitare. toate etapele îmi trezeau amintiri. mai ales respiraţia gură la gură. număram respiraţiile şi le împărţeam la doi. câteodată îmi dădea rest cu multe zecimale abstracte.

devenisem boschetarul de lux al cabinetului de urgenţă. mă salvau ostentativ din poziţiile cele mai stranii. într-o noapte mă acordasem cu nota "do" de sus. vecinii băteau în calorifere până când ţevile devenite orgile noastre de legătură îmi cântau ruginite câte un simulacru de fugă. o ambulanţă portocalie îmi cânta şi ea de tot mai aproape despre nina şi ninu care se iubesc încă în sângele nostru transfuzabil .

mai bine să port la gât bileţelul pentru caz de urgenţă:
Am toate bolile.
Sunt nemuritoare.
Asta înseamnă că mă doare când mă salvaţi prin anulare.
Aţi putea totuşi să-mi scoateţi măseaua de minte
Nu mai pot să vorbesc. Stau cuminte.


unudoitreipatrucinci şi…Bach!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu