vineri, 14 iunie 2013

dubla unu


Noi ştim că nu putem să schimbăm începutul. Şi nici sfârşitul. Între timp filmul se derulează cu noi în roluri de figuranţi. Devenim uneori cascadorii durerii. Data trecută m-ai scăpat de la o mare înălţime. Dar aşa e în filme, ca şi în viaţă, cu puţin machiaj nu va observa nimeni nimic. Dacă am închide ochii am putea să turnăm scena următoare. Şi decorul acesta care a ars totuşi prea repede… Lumina cade rău între noi ca o sabie cu două tăişuri. Regizorul strigă ceva de neînţeles. Nu mai avem timp, nu mai avem piele şi urmează o scenă de dragoste. Va trebui să mă înlocuieşti cu una dintre dublurile mele. A ieşit ceva de groază. Tu nu ai de unde să ştii, dar carnea mea nu a fugit la timp din carnea ta. Finalul ne rămâne pe o altă viaţă când, într-o duminică, vom relua totul de la primul sărut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu