miercuri, 26 august 2015

azi am fost ucisă de 3 ori. nu eram pregătită pentru asta

bărbat şi femeie pe linia albă continuă

în mijlocul drumului pe linia albă continuă bărbatul îmi promite orice. eu aud. nu-mi simt picioarele. nu-mi simt mâinile. cineva îmi adună creierul din şosea. tanti veta plânge. are o lumânare în mână. habar n-am de unde. bărbatul îmi poartă tristeţea pe umăr. sfâşie cerul cu ea. bărbatul se încumetă să plângă. nu-i este frică de nimic. doar mie mi-e frică.



sângerare portocalie

sângerez. evident nu voi şti niciodată de unde. doctorii caută la suprafaţă. pielea nu mai există. cândva existam și ne era teamă. buzele ne erau portocalii. sângerez. nu ştiu de unde. ar trebui să ne îmbrăţişăm repede repede cât mai avem trupuri.




pompe funebre

miroase a lemn de brad a lumânări şi a uleiuri pentru îmbălsămare. oamenii socotesc ceva. eu caut cel mai frumos sicriu. eu caut un loc în care să putrezească o carne. costă prea mult nu are rost. mă gândesc că ţine prea puţin moartea. în comparaţie cu durerea moartea ţine foarte puţin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu