duminică, 8 martie 2015

vizitatori.vaze


vizitatorii sunt aduşi aici de narcise. oglinzile sunt pline de oameni
şi de vaze simple din sticlă pline cu flori.

respir greu. florile proaspete îmi dau senzaţia asta
de sufocare. poate că e o frumuseţe prea directă pentru mine
nu pot să înţeleg această frumuseţe care-mi taie respiraţia
nu înţeleg petala pistilul stamina
nu înţeleg albul nu înţeleg galbenul.

mă refugiez în tulpinile verzi fragile. nu înţeleg decât tulpinile.

vizitatorii toarnă apă în vaze. în curând vor pleca împăcaţi cu ideea că am rămas în viaţă
că narcisele au rămas în viaţă. doar noi am rămas aici să privim ofilirea 
şi moartea.
noi vom adormi cu narcisele moarte la căpătâi
peste două trei zile noi vom dormi
şi în visele noastre vizitatorii se vor ofili în vaze simple. din sticlă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu