luni, 26 august 2019

mi-e tare dor de tata







și eu sunt tot mai departe de lucruri. e greu până te prinzi că nimic nu e nou

nimic nu e vechi

toate sunt mai aproape sau mai departe





acum lucrurile sunt departe

doar toamna ne mai apropie puțin în ultima clipă


tata stă ghemuit la infinit în sicriul lui de stejar


odată de ziua lui i-am cumpărat un trening albastru


acum trebuie doar să aștept. să aștept


în curând se va termina totul. suntem tot mai mici

ochiul lui alb abia mă mai vede.

toamnele durează tot mai puțin

cât un expir

cât un zâmbet la fotograf

cât un oftat


toate aceste cărți cu numele tatălui meu pe copertă

toate aceste însemnări cu pixul pe margine

ani întregi de iubire de oameni

ani întregi de mirare

ani întregi de iubire

ani întregi de iubire

toate acestea au rămas în mine


dar foarte departe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu