marți, 5 martie 2013

așteptare în loc de orice

aș fi avut nevoie de manualul acela despre cum să  aștepți
așteptarea sub toate timpurile
așteptareaîn loc de orice
și așteptarea pe viață
îmi trebuiau instrucțiuni clare
să fie consemnat undeva negru/lalb

habar nu am avut că există aceste poeme

de exemplu aseară cineva m-a jefuit de mine
habar nu am cine era
am ajuns foarte târziu acasă
am început să citesc știind că viața mea depindea de asta

poemele tale s-au aprins în mine ca niște embrioni strălucitori
au început să crească frumos
ca și cum ai fi știut
că trebuie să mă salvezi
că va veni o zi când fără aceste cuvinte prin care tu ai respirat ca printr-un tub
voi muri mutilată de nu știu ce străin


am ajuns să iubesc peroanele astea pe care ne întâlnim întâplător
data viitoare vom avea mai mult timp
trenurile vor întârzia revoltător de mult
va fi o pauză uriașă între plecări
și ne vom iubi fără grabă
ca într-o peliculă alb negru
în care primul sărute nesfârșit


apoi o să-ți dau cutia cu ciocolată cu rom
care mi-a rămas dintr-o altă viață

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu