duminică, 9 octombrie 2016

facă-se voia ta

uite că mă ascultă şi pe mine cineva. prea mi-am tot dorit să mor
e toamnă ca în fiecare zi Dumnezeu mă ascultă
facă-se voi ta zice
tocmai acum când spuneam că mi-e bine aşa
cu tine adormit în umărul stâng
acolo unde se termină crucea
şi începe o altă dorinţă

am îndesat o zi după alta în spaţiul dintre noi
şi i-am spus aşteptare în loc de orice
nu te-am mai întrebat de mult
tu cine mai eşti
cu aripile astea pari un înger
dar îngerii nu mai au loc în poeme
nici în sufletul nostru. ei îmblânzesc carnea mea de femeie 

şi-mi promit liniştea

vezi tu când iubeşti şi când mori nu îţi ies prea bine poemele. cuvintele sunt ca nişte pietre 
în tine explodează clipele şi nu poţi să spui nimănui că iubeşti sau că mori
faci semne disperate dai din mâini trecătorii te cred nebun te ignoră îşi fac trei cruci rapide în sân

dar în sfârşit Dumnezeu te ascultă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu