sâmbătă, 10 august 2013

bărbatul acesta e ca o zi toridă


bărbatul acesta e ca un soare. e ca o zi toridă în mexic. 
palma lui grea îmi cuprinde înlăuntrul. 
mă întreb spre ce i se îndreaptă privirea. 
mă întreb cât de frumoasă aş putea să-i mai fiu. 
cum aş putea să-i culeg zâmbetul amărui 
căzut adânc în spatele ochilor mei închişi.
 bărbatul e singur.  eu singură în el 
străbat ziua şi noaptea în flăcări.

casele par nişte fluturi uriaşi adorându-se. miroase a var. 
bărbatul se iubeşte cu toate femeile în casă. eu zâmbesc 
mă simt ascuţită şi caldă. bucuria lor e strălucitoare.

cuprind luna cu braţe creole. stau goală în faţa ei 
şi ea mă tranformă într-un gând argintiu. 
aşa pătrund în bărbatul meu care doarme. 
aşa pătrund în visul lui. ca un glonte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu